Mina sommarplaner



Fixade ihop en liten lista för min sommar,
är en del som händer och jag ska iväg en del.

Den tid jag är hemma i sommar ska jag antagligen bara ta det lugnt och chilla på stranden med kompisar och ha ett fete-skönt sommarlov! Kanske blir det ett poolparty också om vi får ihop ett gäng och när alla kan?! Och helst att vädret är med också, det kan bli svårt...

Sen är det ju sailet i Karlskrona också, men minns inte när det är i år :D


Jag hoppas ni fattar min välgjorda lista och kan tyda bilderna ;)

Ska ni åka iväg i sommar eller bara vara hemma och ta det lugnt?


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VILL KOMMA PÅ POOLPARTY!

2011-06-15 @ 23:48:21
URL: http://nikelindau.blogg.se/
Postat av: Anonym

tänkte slänga in en fråga nu för en gångs skull, lägger du ner mkt tid på dina blogginlägg? :)

- trevlig sommar btw! :)

2011-08-11 @ 19:05:37
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0