Hemma från stallet

Kom hem från stallet för en stund sedan och ska nu fixa mig någon att käka.
Fick rida Classic idag för Adagio som jag ridit ett tag nu tror hon har fått en hovböld så hon kunde inte ridas idag.

Classic gick bra idag, dock väldigt tung att rida. Även fast han är en utav de minst skumpigaste hästarna att sitta på så belastade jag min svanskota ändå och hade ont i den...

Det blåser himla mycket idag, så drog över en vit tröja över min Kingsland t-shirt när jag skulle rida :)


Kommentarer
Postat av: Tova & Lina - Vinn ett par ridbyxor ♥

Vill du ha chansen att få ett par ‘Mountain Horse Jeanie’ ridbyxor med ett värde av hela 1,200 kronor gratis? Var då med i våran tävling där priset är just dom här ridbyxorna i valfri färg! Det tar bara några få minuter att anmäla sig och ha chans att vinna det här.

Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/april/vinn-mountainhorse-ridbyxor.html



Kram!

2012-05-12 @ 16:02:17
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0