Not Afraid

Godmorgon vänner!
Eller jag började min morgon för att tag sedan. Jag hade ställt mitt alarm på 8.15 men vaknade 06.45, jag är allt bra märklig jag. Vid kvart i nio blev jag skjutsad till stallet av pappa för det regnade ute, så släppte jag ut hästen i hagen.

Just nu chillar jag bara och lyssnar på musik.

Och imorgon börjar skolan, klass 9! Herregud vad detta sommarlov har gått fort! Men roligt har det varit :)

Ha det bra!



_______________________________________________________









Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) tyvärr blev det en liten miss av mig i tävlingen. Typiskt mig, för att delta måste du också anmäla dig till http://www.fashionbyc.com/ 's nyhetsbrev (på höger sida när man scrollar ner lite). Skriv en kommentar i tävlingsinlägget när du gjort det så är du fortfarande med. Tack på förhand / Alexandra! ps i nyhetsbrevet får ni massa bra erbjudandet får du massa bra rabatter osv, så du har inget att förlora på det ;)

2010-08-22 @ 16:22:22
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0