Min falsterbo-vecka

Hej pluttisar!

Kom hem igår (söndags) med becca från falsterbo med tåget där jag varit en vecka.
Jag har haft så sjukt roligt där och nätterna har varit grymma! Jag har lärt känna huuuur mkt nytt folk som helst.
Jag har delat husvagn med brudar från stockholm, resten bodde i tält. Under dagarna har vi varit inne på området och kollat på showerna och i affärerna.

Vi hade tur med jobbet, och jag behövde bara jobba 1 förmiddag & 1 eftermiddag i VIP-tälten.

Sen på kvällarna drog vi ut och träffade folk på bla vår camping och lite överrallt runt om i falsterbo, och hade det jäkligt nice.
Jag berättar inga detaljer om våra eller mina kvällar för de kan gott stanna i skånelandet ;)




Malin Baryard-Johnson står som vinnare.



Asfina hästar på framridningen för dressyren.



Vår fyllecykel som jag hittade i en buske och tog med till husvagnen.


Detta kommer lätt vara den allra bästa veckan på hela mitt sommarlov, för falsterbo-veckan är precis såhär bra:



(förra årets falsterbo-låt)

Jag kan ju även stolt meddela att jag glömde mitt minneskort i datorn hemma så min kamera gick inte att använda i falsterbo...


Fattar verkligen inte varför jag inte sover nu, är sliten och halvt körd efter denna vecka och det har knappast blivit någon sömn för vi har väl varit ute liiite sent om nätterna och upp tidigt sen på det. Jao!
Jag ska nog ta igen ett par sovtimmar den kommande veckan.

Falsterbo-veckan är över och får se fram emot nästa år nu.
HÄST+FEST=BÄST! YEE BODYY

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Bea

Du glömde skriva om Daniel. HAHAHAHAHAHAH.

2011-07-12 @ 12:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0